reklama naživo!
KDE? NA NEUDRŽIAVANÝCH „ZELENÝCH“ OSTROVČEKOCH KRIŽOVATIEK, EXPONOVANÝCH ZBYTKOVÝCH PLOCHÁCH ZELENE V BLÍZKOSTI OPRAVNÝCH KOMUNIKÁCIÍ PREČO? SÚČASNÉ DOSIAHNUTIE ESTETICKÉHO A EKONOMICKÉHO EFEKTU PRI TVORBE VEREJNÉHO PRIESTORU AKO? KONTRASTNÝM SPOJENÍM ŽIVEJ PRÍRODY A KOMERČNEJ REKLAMY, FORMOU VÝSADIEB ZELENE V TVARE LOGA A NÁZVU FIRMY ALEBO PRODUKTU PODĽA POŽIADAVIEK INVESTORA
VÝHODY PRE MESTO? KRAJŠIE, ZELENŠIE A FAREBNEJŠIE MESTO, FINANČNÉ PROSTRIEDKY ZA PRENÁJOM PLÔCH, VYTVORENIE PRACOVNÝCH PRÍLEŽITOSTÍ, ÚDRŽBA REKLAMNÝCH PLÔCH ZELENE PREVÁDZKOVATEĽOM REKLAMY NAŽIVO, PREMENLIVOSŤ VEREJNÝCH PRIESTOROV VÝHODY PRE INVESTORA? NETRADIČNÁ FORMA PREZENTÁCIE, „ZELENÁ“ REKLAMA AKO HRAMONICKÁ SÚČASŤ MESTSKÉHO PROSTREDIA, POZITÍVNA REKLAMA, INVESTÍCIA NAŽIVO - INVESTÍCIA LIVE!